Gökgürültüsünü seviyorum. Belki de benim yerime bağırdığı içindir.
Gözümden düşen iki damla,şimdilik onlar haram olsun sana.
Hep gülen insanlara daha çok özen gösterin. Çünkü içten ağlıyordur onlar.
Ufak şeylerle mutlu olan bir insanım,büyük şeylere gerek yok beni mutlu etmek için.Ama en ufak şeylere de alınırım.Bunu bir öğrenemediniz.Sürekli geldiniz;ne mutlu edebildiniz,ne de üzmemek için çaba gösterdiniz.